දුම්රිය සම්බන්ධ තොරතුරු දැනගැනීම සඳහා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව විසින් 1971 ලෙස හදිසි ඇමතුම් අංකයක් හඳුන්වා දී ඇත.
එම අංකය ඇමතීම මගින් හදිසි අවස්ථාවකදී මගීන්ට පැමිණිලි ඉදිරිපත් කළ හැකිය.
එසේ ම මෙම අංකය ඇමතීම මගින් දුම්රිය ධාවනය වන වේලාවන්, ආසන වෙන් කිරීම, ගාස්තු පිළිබඳ තොරතුරු ඇතුලු දුම්රිය සම්බන්ධ අනෙකුත් තොරතුරු ලබා ගත හැකිය.